Підписатися на RSS

самоаналіз за 2022/2023н.р.

ЗДО №296 розміщений у двоповерховому приміщенні, що знаходиться за адресою: 61068, м. Харків, вул. Клеменівська 6, тел. 725-34-80, e-mail: dnz296kharkivoscita.net.ua Заклад введено в експлуатацію в 1964 р.

На виконання річного плану роботи ЗДО №296 на 2022-2023 навчальний рік упродовж 2022-2023 навчального року робочою групою здійснювалося самооцінювання забезпечення внутрішньої якості освіти. Робоча група установила, що територія закладу є безпечною. Під час спостереження за освітнім середовищем встановлено, що територія закладу огороджена та недоступна для несанкціонованого заїзду транспорту сторонніх осіб. У приміщення закладу допускаються виключно учасники освітнього процесу. На території садочку немає отруйних рослин, колючих кущів та сухих дерев. Огляд території на предмет безпечності здійснюється щоденно, територія закладу освітлюється. Проте проведений огляд території виявив, що асфальтний заїзд потребує ремонту. Будівлі, приміщення, споруди, обладнання і територія закладу дошкільної освіти є безпечними, доступними та комфортними .

У садочку комфортний повітряно-тепловий режим, належне освітлення, водопостачання, водовідведення, опалення,. Всі приміщення відповідають санітарно- гігієнічним вимогам.

Заклад дошкільної освіти забезпечений приміщеннями з необхідним обладнанням для забезпечення освітнього процесу та життєдіяльності дошкільників. У садочку функціонує 10 груп. Всі групи забезпечено необхідним обладнанням, іграшками, посібниками у відповідності до освітніх програм, типу та профілю закладу. Меблі відповідають зросту та віку дітей, санітарно-гігієнічним вимогам. ЗДО має музичну залу, обладнану усім необхідним для художньо-естетичного розвитку дошкільників, методичний кабінет, кабінет практичного психолога, кабінет завідувача, медичний блок.

У садочку є потреба в спортивній залі та в комп’ютерному обладнанні.

Завідувач та завгосп , на протязі року, проводять навчання/інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій. Особливу увагу приділяють безпеці життєдіяльності під час воєнного стану. Працівники закладу дошкільної освіти дотримуються вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій.

У закладі дошкільної освіти створено умови для якісного харчування здобувачів дошкільної освіти. Харчоблок відповідає санітарно-гігієнічним нормам та обладнаний всім необхідним інвентарем. Але, нажаль, у цьому році садочок працює дистанційно. Харчування дітей не відбувається.

У садочку створено умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я здобувачів дошкільної освіти: проводиться онлайн санітарно-просвітницька робота з усіма учасниками освітнього процесу з питань здорового способу життя, загартування, раціонального харчування, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій під час воєнного стану. У закладі дошкільної освіти наявне фізкультурно-спортивне обладнання та інвентар для розвитку рухових якостей здобувачів дошкільної освіти

Практичним психологом та педагогами розроблено та виконується план заходів із запобігання проявам дискримінації та булінгу, інших форм насильства, вчасно реагують на звернення щодо таких проявів, у разі потреби надається психолого-соціальна підтримка. Практичний психолог відмінно проводила весь рік дистанційну роботу в умовах воєнного стану з дошкільниками, батьками , персоналом дитячого садочка..

Предметно-просторове розвивальне середовище, створене в основних приміщеннях закладу дошкільної освіти, відповідає віковим особливостям здобувачів дошкільної освіти та сприяє формуванню у них різних видів компетенцій. Добір іграшок, посібників та обладнання для формування й облаштування предметно- просторового розвивального середовища у закладі дошкільної освіти відповідає встановленим вимогам

Заклад дошкільної освіти здійснює освітній процес за програмами: освітня програма «Дитина» від 2 до 7 років; «Впевнений старт». Організація освітнього процесу у закладі дошкільної освіти сприяє набуттю дитиною різних компетентностей відповідно до освітніх ліній, визначених інваріантною складовою Базового компонента дошкільної освіти, а також варіативними програмами: «Скарбниця моралі», «Україна-наша Батьківщина»

У закладі дошкільної освіти здійснюється аналіз стану освітньої діяльності, приймаються відповідні управлінські рішення. Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність. Форми та види планів педагогів з організації освітнього процесу у закладі дошкільної освіти розглядаються та схвалюються педагогічною радою. Педагоги закладу планують освітній процес, об'єктивно оцінюють його результативність. Вихователі закладу дошкільної освіти володіють знаннями про вікові, фізіологічні та психологічні особливості дітей, їх індивідуальні можливості та потреби, гнучко та варіативно застосовують форми та методи організації освітнього процесу. Вони застосовують інформаційно-комунікаційні та комунікативні технології. Під час воєнного стану та дистанційної роботи педагогічні працівники створюють та використовують власні освітні ресурси (методичні розробки, презентації, блоги, веб- сайти тощо), мають публікації професійної тематики та оприлюднені методичні розробки. Але ,нажаль, не всі педагоги відносяться до цього відповідально. Деякі педагоги-новатори створюють свої освітні ресурси.

Працівники закладу дошкільної освіти сприяють популяризації державної мови. У роботі з дошкільниками педагогічні працівники збагачують та активізують словник, розвивають зв’язне мовлення, формують навички культури мовлення та виховують бажання спілкуватися рідною мовою.

Вихователі обирають різні види, форми і напрямки підвищення рівня своєї професійної майстерності. Педагогічні працівники беруть участь у роботі творчих груп, реалізують освітні проекти. Педагоги надають методичну підтримку колегам, обмінюються досвідом (конференції, публікації, майстер- класи, семінари, наставництво). Також вихователі постійно спілкуються з батьками, за допомогою гаджетів, з питань розвитку, навчання та виховання дітей, забезпечують постійний зворотній зв’язок.

У закладі дошкільної освіти налагоджено систему роботи з адаптації та інтеграції здобувачів дошкільної освіти до освітнього процесу

У садочку функціонує методичний кабінет. Діяльність методичного кабінету закладу дошкільної освіти спрямована на реалізацію завдань закладу, підвищення якості освітнього процесу та професійної компетентності педагогів, надання їм методичної допом

Інформаційно-просвітницький простір є доступним, сучасним, змістовним, сприяє відкритості та прозорості діяльності закладу дошкільної освіти та задоволенню потреб учасників освітнього процесу

Програма розвитку закладу дошкільної освіти відповідає особливостям і умовам його діяльності (тип закладу, мова навчання, формування контингенту здобувачів дошкільної освіти, обсяг та джерела фінансування)

План роботи закладу дошкільної освіти реалізує стратегію його розвитку та актуальні завдання, висвітлює всі напрямки діяльності.

У закладі дошкільної освіти сформована й функціонує внутрішня система забезпечення якості освіти. У ЗДО здійснюється систематичний аналіз функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Завідувач закладу дошкільної освіти сприяє створенню психологічно комфортного середовища . Заклад дошкільної освіти забезпечує змістовне наповнення та вчасне оновлення інформаційних ресурсів закладу (інформаційні стенди, сайт закладу дошкільної освіти.. Керівник закладу дошкільної освіти формує штат закладу, залучаючи кваліфікованих педагогічних та інших працівників відповідно до штатних нормативів та типу закладу. В закладі є вакансії музкерівника та помічника вихователя.

Завідувач застосовує заходи матеріального та морального заохочення до педагогічних працівників з метою підвищення якості освітньої діяльності, саморозвитку, здійснення інноваційної освітньої діяльності, створює умови для постійного підвищення кваліфікації, впровадження педагогічними працівниками інновацій в освітній процес, участі педагогів у експериментальній діяльності . Керівник сприяє участі громадського самоврядування , пропозиції працівників закладу та батьків здобувачів освіти враховуються під час прийняття управлінських рішень Режим роботи закладу дошкільної освіти враховує потреби учасників освітнього процесу, особливості діяльності закладу. Завідувач забезпечує реалізацію заходів щодо формування академічної доброчесності та протидії фактам її порушення. Педагогічні працівники поінформовані про політику академічної доброчесності, під час провадження педагогічної та творчої діяльності дотримуються її. Сергієнко С.В. сприяє формуванню у працівників та батьків здобувачів дошкільної освіти негативного ставлення до корупції.

Кiлькiсть переглядiв: 574
Кiлькiсть переглядiв: 159