Основними завданнями психологічної служби закладу дошкільної освіти є:
- визначення та формування психологічної готовності до шкільного навчання;
- складання програм індивідуальної роботи з дітьми з метою полегшення їхньої адаптації до шкільного навчання;
- спостереження за переломними моментами розвитку, діагностична та корекційно-розвивальна робота з дітьми, які потребують підвищеної уваги, виявлення та усунення психологічних причин відхилень у розвитку;
- консультаційна робота з адміністрацією закладу, вихователями й батьками щодо психологічних проблем виховання дітей;
- проведення різноманітних корекційно-розвивальних та відновлювальних робіт з дітьми, які цього потребують.
- допомога у підтримці сприятливого психологічного клімату у дитячих колективах та у колективі закладу, попередження та вирішення конфліктних ситуацій.
Також в зв’язку з гострою необхідністю психологізації педагогічного процесу в ЗДО на сучасному етапі передбачений тісний функціональний взаємозв’язок та творча співпраця психолога з адміністрацією закладу і з усім педагогічним колективом.
Напрямки діяльності психологічної служби.
-адаптація новоприбувших дітей до закладу дошкільної освіти;
-психологічний супровід дітей раннього віку (ясла);
-робота з обдарованими дітьми;
-визначення та формування психологічної готовності до шкільного навчання;
-вивчення розвитку емоційної сфери дітей середнього дошкільного віку;
- практичні заняття;
-допомога у підтримці сприятливого психологічного клімату у дитячому колективі та у педколективі закладу, попередження та вирішення конфліктних ситуацій.